Velkommen hit!

Denne bloggen inneholder bilder og info om pelargoner jeg har eller har hatt. Alle bildene er tatt av meg, og skal ikke kopieres eller brukes av andre, uten at jeg har gitt tillatelse til det.
Bildene er klikkbare, hvis man ønsker å se det i større format.



Ønsker noen kontakt er mailadr: epelargon@gmail.com


lørdag 17. mai 2008

Golden staph.

Stjerne og dverg pelargonium fra foredler Ted Both, Australia.
Introdusjonsår 1986.
Planten har en fin vekstmåte, og den får gressgrønt bladverk med tydelig sonenmarkeringer. Blomstene er enkle og orange/røde.


1 kommentar:

Kathrine sa...

Her er det bare så mye flott!! Sjøl veit jeg ikke navnene på de jeg har, mange tatt avlegger fra min mor og søster. De har gått i arv, så noen av dem er ganske gamle. Mange har ikke kommet med blomster enda. Gleder meg til de blomster ja. Kanskje jeg finner navnene på dem her?

Ha en flott dag;-))