Velkommen hit!

Denne bloggen inneholder bilder og info om pelargoner jeg har eller har hatt. Alle bildene er tatt av meg, og skal ikke kopieres eller brukes av andre, uten at jeg har gitt tillatelse til det.
Bildene er klikkbare, hvis man ønsker å se det i større format.



Ønsker noen kontakt er mailadr: epelargon@gmail.com


tirsdag 8. juli 2008

Mrs Kingsley. (Unique)



Blir også kalt `Mrs Kingsbury.
Dette er en uniquepelargon med svak duft (rose). Bladene er lett krusete, og den får store, vakre rosa blomster.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tror Mrs Kingsley skal være mye mørkere - ligner Pink Capricorn ;-)

Elisabeth sa...

Hmm, men bladene er ikke like `pink capricorn` sine..jeg har nemlig den også. Rare greier.
Vel, det får være litt åpent ennå ;)

Elisabeth sa...

Du har som vanlig rett, Edgar. Jeg har greid å bytte lapper på de to.
Takk for at du ga beskjed. Kommer bilde av Mrs Kingsley snart, den må bare blomstre først ;)

Anonym sa...

Ikke så greit når det blir så mange;-) Du kan jo komme å klippe litt senere i sommer så blir det ennå fler;-)
Plantene jeg fikk av deg tidligere i sesongen vokser seg store og fine:-)