Velkommen hit!

Denne bloggen inneholder bilder og info om pelargoner jeg har eller har hatt. Alle bildene er tatt av meg, og skal ikke kopieres eller brukes av andre, uten at jeg har gitt tillatelse til det.
Bildene er klikkbare, hvis man ønsker å se det i større format.



Ønsker noen kontakt er mailadr: epelargon@gmail.com


lørdag 2. august 2008

Tinkerbelle.

Opprinnelig navn, Hanson`s tinkerbelle.
Foredler er Craig Hanson.
Englepelargon og dverg/miniatyr.
Blomstene er store og hvite med burgunder flekker inderst på de øverste kronbladene. Liten og søt plante.

2 kommentarer:

Britt sa...

Har läst ifatt på sidan och den är uppdaterad som vanligt.//Britt

heidi sa...

Hei og takk for koselig besøk på min blogg.

Jeg synes Tinkerbell er helt nydelig i sin enkelhet og renhet, det er en å sette på ønskelista..