Velkommen hit!

Denne bloggen inneholder bilder og info om pelargoner jeg har eller har hatt. Alle bildene er tatt av meg, og skal ikke kopieres eller brukes av andre, uten at jeg har gitt tillatelse til det.
Bildene er klikkbare, hvis man ønsker å se det i større format.



Ønsker noen kontakt er mailadr: epelargon@gmail.com


mandag 14. juli 2008

Plum rambler.


Vakker rosenknopp fra 1870. Denne får blomster som små rosenbuketter, og blomstene er kjempefine til plukking i bukett. Blomstene holder opptill 14 dager i blomstervase.

4 kommentarer:

Aud sa...

Det var en Pellis for roseelskere det :-)

Min Verden sa...

Så utrolig fiiiiin! Jeg har en som ligner, men som er helt knallrød. Den er veldig vakker. Hanne

kompoStella sa...

hej!
Plum Rambler er fantastisk! elegant og bombastisk på samme tid ;-)
fin blog du har, jeg kigger forbi igen!

line sa...

WOW - denne var utrolig vakker