Velkommen hit!

Denne bloggen inneholder bilder og info om pelargoner jeg har eller har hatt. Alle bildene er tatt av meg, og skal ikke kopieres eller brukes av andre, uten at jeg har gitt tillatelse til det.
Bildene er klikkbare, hvis man ønsker å se det i større format.



Ønsker noen kontakt er mailadr: epelargon@gmail.com


torsdag 26. mars 2009

Lara Ballerina

En nydelig duftpelargon fra forelder Cliff Blackman. (Australia)
Dette er opprinnelig en sport av Lara Starshine.
Den dufter roseaktig, god duft.
Bladene er flikete og lett dunete. Blomstene lys rosa/lilla, med mørkere lilla flekker og tegninger.


4 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Hva dufter den tro? Blomstrer den lett?

Hilsen fra landet sa...

Ehh nå ser jeg... rose

Wenche sa...

Jeg er veldig svak for disse dufterne, og denne var jo veldig søt da :-)

kompoStella sa...

oh, du har fået en Lara pelargonie!!! fornemt :-O