Velkommen hit!

Denne bloggen inneholder bilder og info om pelargoner jeg har eller har hatt. Alle bildene er tatt av meg, og skal ikke kopieres eller brukes av andre, uten at jeg har gitt tillatelse til det.
Bildene er klikkbare, hvis man ønsker å se det i større format.



Ønsker noen kontakt er mailadr: epelargon@gmail.com


tirsdag 3. juni 2008

Platinum.

Foredler: Shady Hill.
Dette er en sport av Frank Headley.
Platinum er en pelargon med dekorativt bladverk, bladene er kjølig grønne med creme kant. Blomstene er laksfarget og enkle.
Dette er opprinnelig en sport av `Frank Headley`

Denne plantene blir lett utrolig lang og kan fint brukes mot et espalie` eller som ampelplante.

1 kommentar:

Anne på Moseplassen sa...

hei :)
Håper på at du leser gamle kommentarer jeg.

Jeg sitter og lager sånne planteskilt for hagegal til bruk på hagemessa til helgen, og så ser jeg at du her har skrevet om en av de plantene jeg lager skilt til. Kunne jeg (hagegal) få låne bildet og teksten du har skrevet?
Det vil ikke bli reprodusert ytligere, kun til bruk denne ene gangen.

Her er tråden om plantesalget på hagemessa:
http://www.hagegal.no/hagefora/viewtopic.php?f=19&t=33018&st=0&sk=t&sd=a&start=48#p380840