Velkommen hit!

Denne bloggen inneholder bilder og info om pelargoner jeg har eller har hatt. Alle bildene er tatt av meg, og skal ikke kopieres eller brukes av andre, uten at jeg har gitt tillatelse til det.
Bildene er klikkbare, hvis man ønsker å se det i større format.



Ønsker noen kontakt er mailadr: epelargon@gmail.com


søndag 21. september 2008

Mormor från Malungsfors



Mormor från Malungsfors er nok en pelargon fra Sverige, den er storvokst og får utrolig store blader. Blomstene er knall røde. Jeg antar at dette er en gammel arvepelargon fra Dalarna, flott er det hvertfall!

3 kommentarer:

Harryford sa...

Flott ren farge på den blomsten!!! Når bladene er store og "friske" i tillegg - blir en lett glad i de!!!!

Anonym sa...

Så mange flotte pelargoner.:)
Har sittet og drømt meg vekk på bloggen din.
Tror jeg må sende deg en bestilling på stiklinger til våren.

Anonym sa...

Hej!

Nu har jag startat min pelargonblogg. Så mycket det finns att skriva om dessa underbara blommor! Du får kika in och titta, det kommer att uppdateras en hel del i veckan har jag tänkt mig! Jag har länkat till din blogg, hoppas att det går bra?