Velkommen hit!

Denne bloggen inneholder bilder og info om pelargoner jeg har eller har hatt. Alle bildene er tatt av meg, og skal ikke kopieres eller brukes av andre, uten at jeg har gitt tillatelse til det.
Bildene er klikkbare, hvis man ønsker å se det i større format.



Ønsker noen kontakt er mailadr: epelargon@gmail.com


tirsdag 21. juli 2020

Liz Elias

Dette er en av mine egenkryssede sorter . Denne ble sådd i 2015, og i 2019 valgte jeg å navngi og publisere den.

Liz Elias er en miniatyr, nesten en microminiatyr med tanke på de små bladene og den lave, tette veksten

Planten forgrener seg uten at man må toppe den, og blir en tett og fin plante uten at man må toppe den

Bladverket er flaskegrønt, og blomstene enkle og hvite med lyserosa sjatteringer og streker. 

Frømamma er Bashfull
Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen kommentarer: